کسب درآمد و فروشگاه اینترنتی اشتراک گذاري فيلم Ùˆ عکس
close
تبلیغات
ثبت لینک و بنر در اینجا
درآمد عالی با فروش فایل
ایجاد اپلیکیشن اندروید
تبلیغات بنری و متنی
loading...
YourAds Here YourAds Here

دلبرستان

بازدید : 76
سه شنبه 4 مرداد 1401 زمان : 19:50

اينستاگرام در سال 2010 به عنوان بستري براي به اشتراک گذاري فيلم و عکس با ساير کاربران متولد شد، اگرچه محتواي اصلي منتشر شده در اين برنامه غذا است. اگرچه در ابتدا به طور انحصاري براي iOS منتشر شد، اما دو سال بعد پس از خريد اين شرکت از فيس بوک به قيمت 1000 ميليون دلار، تنها براي اندرويد وارد شد.

از آن زمان، اين شبکه اجتماعي به 1000 ميليارد کاربر رسيده است، کاربراني که انواع محتوا را منتشر مي کنند، نه فقط عکس غذا. اگر به فکر باز کردن يک حساب کاربري در اينستاگرام هستيد يا قبلاً يک حساب کاربري داريد و مي‌خواهيد از آن حداکثر استفاده را ببريد، بهترين ترفندها براي تسلط بر اينستاگرام را به شما نشان مي‌دهيم. البته يکي از بهترين سايت ها در اين زمينه اينستاگرام مسترفالوور ميباشد.

فهرست مطالل

1 حساب خود را خصوصي کنيد

2 چقدر در اينستاگرام وقت مي گذاريد

3 با فعال کردن احراز هويت 2 مرحله اي، حساب خود را ايمن کنيد

4 دسترسي به برنامه هاي ديگر را در حساب اينستاگرام ما حذف کنيد

5 از دستگاه هايي که ديگر استفاده نمي کنيد خارج شويد

6 تمام تصاويري که در اينستاگرام گذاشته ايم را دانلود کنيد

7 وضعيت خود را پنهان کنيد تا ندانند شما آنلاين هستيد

8 انتشار را در زمان ديگري ادامه دهيد

9 نظرات روي پست هاي خود را غيرفعال کنيد

10 پست هاي خود را با آرشيو کردن آنها مخفي کنيد

11 داستان هاي خود را از افراد خاصي پنهان کنيد

12 ليستي از دوستان ايجاد کنيد

13 مجموعه هايي براي سازماندهي عکس هاي خود ايجاد کنيد

14 افراد در تصوير را برجسته کنيد

15 از تگ شدن در پست هاي ديگران خودداري کنيد

16 از هشتگ ها استفاده کنيد

17 نظرات توهين آميز را پنهان کنيد

18 ساکت کردن ساير کاربران براي توقف ديدن پست هاي آنها

19 موسيقي مورد علاقه خود را در اينستاگرام به اشتراک بگذاريد

20 يک داستان را به عنوان يک پست به اشتراک بگذاريد

حساب خود را خصوصي کنيد. يک ويژگي بسيار مفيد در صورت داشتن يک حساب کاربري در اينستاگرام، قابليتي است که به ما امکان مي دهد از دسترسي هر کسي که نمي شناسيم به حساب ما جلوگيري کنيم . اگر حساب خود را خصوصي کنيم، هيچ کس تا زماني که درخواست دوستي ما را ندهد، به پست هاي ما دسترسي نخواهد داشت.

اگر ما به آن دسترسي داشته باشيم، اين شخص مي تواند به طور خودکار به تمام پست هايي که در اکانت اينستاگرام خود مي گذاريم دسترسي داشته باشد. اين گزينه براي گروه هايي از دوستان ايده آل است که مي خواهند تمام فعاليت هايي را که انجام مي دهند از طريق يک شبکه اجتماعي به اشتراک بگذارند، اما نمي خواهند گروه را ترک کنند.

چقدر در اينستاگرام وقت مي گذاريد

احتمالاً زمان زيادي را در اينستاگرام مي گذرانيد، اما متوجه اين موضوع نشده ايد. اينستاگرام از تداخل احتمالي ما در اين شبکه اجتماعي مراقبت مي کند و از طريق گزينه Your Activity، ميانگين زمان استفاده ما از اپليکيشن را در 7 روز گذشته، زمان دستگاهي که در آن مشاوره مي کنيم، نه از طريق دستگاه هاي ديگر يا به ما نشان مي دهد. از طريق وب سايت

با فعال کردن احراز هويت دو مرحله اي از حساب خود محافظت کنيد

اگر مي‌خواهيم از استفاده از دستگاه‌هاي ديگر غير از دستگاه خودمان توسط افرادي که به حساب ما دسترسي داشته‌اند (از جمله رمز عبور) جلوگيري کنيم، بايد تأييد صحت 2 مرحله‌اي را فعال کنيم، فرآيندي که هنگام ورود به يک پيامک ارسال مي‌کنيم. دستگاه جديد براي اولين بار يک پيام با يک کد که بايد در برنامه بنويسيم تا بتوانيم به درستي وارد شويد.

دسترسي به برنامه هاي ديگر را در حساب اينستاگرام ما حذف کنيد

برخي از برنامه‌هايي که قول مي‌دهند اطلاعات مربوط به فعاليت اينستاگرام ما را در اختيار ما قرار دهند، متعاقباً به پست کردن پيام‌هاي خط زماني ما با برنامه از طرف ما اختصاص داده مي‌شوند. براي جلوگيري از اين امر، بايد از طريق وب سايت اينستاگرام دسترسي به برنامه را حذف کنيم، روي لينک زير کليک کنيد .

از دستگاه هايي که ديگر استفاده نمي کنيد خارج شويد

يکي از گزينه هايي که از اپليکيشن موبايل نداريم، امکان بررسي تمام دستگاه هايي است که به اکانت اينستاگرام ما دسترسي دارند . براي شناسايي آن و خروج از آن در صورت عدم استفاده، بايد روي اين لينک کليک کنيد و مکان دستگاه/دستگاهي را که استفاده نمي کنيم يا مکاني را که نمي شناسيم انتخاب کنيد.

دانلود تمامي تصاويري که در اينستاگرام قرار داده ايم

اينستاگرام، مانند فيس بوک و گوگل (براي نام بردن از معروف ترين ها) مورد نياز است تا به کاربران اجازه دهد تمام محتوايي را که در رسانه هاي اجتماعي به اشتراک گذاشته اند دانلود کنند ، يک ويژگي ايده آل اگر قصد حذف اکانت را داريم اما نمي خواهيم تمام محتوا را از دست بدهيم. که منتشر کرده ايم. اين گزينه مانند گزينه هاي قبلي فقط از طريق وب سايت اينستاگرام در دسترس است و روي لينک زير کليک کنيد .

وضعيت خود را پنهان کنيد تا ندانند شما آنلاين هستيد

يکي از اولين گزينه هايي که بايد در نظر بگيريم و هرگز کنار نگذاريم حفظ حريم خصوصي است. اينستاگرام به ما امکان مي دهد آخرين باري که به برنامه متصل شده ايم را مخفي کنيم ، يک ويژگي ايده آل اگر شروع به استفاده از آن براي ارسال پيام به دنبال کنندگان خود کرده باشيم.

ادامه پست در زمان ديگري

اگرچه اينستاگرام در زمينه انتشار متن به اندازه توييتر محدود نيست، اما احتمالاً گاهي اوقات براي ما روشن نيست که چه مي خواهيم بگوييم يا چگونه مي خواهيم آن را بيان کنيم . اگر مطمئن نيستيم، اما از قبل شروع به نوشتن کرده‌ايم، مي‌توانيم پست را در پيش‌نويس ذخيره کنيم تا بعداً وقتي کلمات مناسبي براي پست پيدا کرديم ادامه دهيم.

کامنت روي پست هاي خود را غير فعال کنيد

مطمئناً شما بيش از يک بار يک تصوير ارسال کرده ايد زيرا نمي دانيد که مي توانيد قابليت غيرفعال کردن نظرات را حذف کنيد ، گزينه اي که به ما امکان مي دهد هر دليلي که نمي خواهيم نظر دنبال کنندگان خود را بدانيم و معمولاً مرتبط است را پست کنيم. با لحظات غم انگيزي به اشتراک مي گذاريم تا به دنبال کنندگان خود اطلاع رساني کنيم تا نظر آنها را ندانيم.

پست هاي خود را با آرشيو کردن آنها مخفي کنيد

وقتي ديگر نمي‌خواهيم پست اينستاگرام را به اشتراک بگذاريم ، سريع‌ترين روش حذف مستقيم پست است. با اين حال، اگر بخواهيم پست را براي بررسي در آينده نگه داريم، يکي از گزينه‌ها براي جلوگيري از ناپديد شدن آن از شبکه اجتماعي، آرشيو کردن است. وقتي آن را بايگاني مي کنيد، از بيوگرافي ما ناپديد مي شود، بنابراين تا زماني که دوباره آن را منتشر نکنيم، مطلقاً هيچ کس به آن دسترسي نخواهد داشت.

داستان هاي خود را از افراد خاصي مخفي کنيد

اگر حساب شما خصوصي نيست، اما گهگاه داستان‌هايي را به اشتراک مي‌گذاريد که فقط به گروه خاصي از افراد علاقه داريد، مي‌توانيد دسترسي آنها را با تنظيم افرادي که نمي‌خواهيد در گزينه‌هاي پيکربندي به آنها دسترسي پيدا کنيد، محدود کنيد.

ليستي از دوستان ايجاد کنيد

اگر تعداد داستان‌هايي که منتشر مي‌کنيم بسيار زياد است و مي‌خواهيم دسترسي دوستانمان را محدود کنيم ، مي‌توانيم فهرستي از دوستان ايجاد کنيم که فقط همه انتشارات در قالب تاريخي را که منتشر مي‌کنيم با آنها به اشتراک بگذاريم. هنگامي که ما اين ليست را ايجاد مي کنيم، کاربراني که شامل آنها مي شويم هيچ اعلاني دريافت نمي کنند ، حتي اگر آنها را از ليست حذف کنيم، بنابراين مي توانيم بي سر و صدا اين کار را انجام دهيم، بدون اينکه متوجه باشيم که افراد بالقوه هميشه آن را مي دانند.

مجموعه هايي براي سازماندهي عکس هاي خود ايجاد کنيد

اينستاگرام به ما اين امکان را مي‌دهد که مجموعه‌اي از عکس‌ها و ويديوهايي را که از طريق برنامه ارسال مي‌کنيم، علاوه بر عکس‌ها و ويديوهاي افرادي که دنبال مي‌کنيم، ايجاد کنيم. اين مجموعه ها به ما اين امکان را مي دهند که عکس هاي خود را بر اساس مضامين سازماندهي کنيم تا بتوانيم آنها را به روشي بسيار سريعتر و آسان تر بدون نياز به جستجو در تصاويري که دوست داريم پيدا کنيم (ويژگي ديگري که شبکه اجتماعي نيز به ما ارائه مي دهد).

افراد داخل تصوير را برجسته کنيد

اگر مي‌خواهيد افرادي که دنبال مي‌کنيد بدانند که تصويري را پست کرده‌ايد که در آن ظاهر مي‌شوند ، مي‌توانيد آنها را در عکس‌ها تگ کنيد. به اين ترتيب، زماني که تصويري را پست مي‌کنيد که در آن شخصي نشان داده مي‌شود، او اعلاني دريافت مي‌کند که از او دعوت مي‌کند پست را ببيند و در صورت لزوم، درباره آن نظر بدهد.

از تگ شدن در پست هاي ديگران خودداري کنيد

تگ کردن افرادي که در يک عکس ظاهر مي شوند به کاربران امکان مي دهد آن را ببينند، با افراد ديگري که ظاهر مي شوند ملاقات کنند و به آنها امکان دسترسي مستقيم به حساب اينستاگرام شما را مي دهد. اگر به حريم خصوصي خود حسادت مي کنيد و از آن براي تأثيرگذاري استفاده نمي کنيد ، غيرفعال کردن اين ويژگي هرگز ضرري ندارد، تا زماني که از حساب خود براي تبديل شدن به چيزي در رسانه هاي اجتماعي استفاده نکنيد.

از هشتگ ها استفاده کنيد

در حين انتشار، اگر بخواهيم به تعداد بيشتري از افراد دسترسي پيدا کنيم، بايد از هشتگ هاي موجود در متن همراه تصويري که منتشر مي کنيم استفاده کنيم. به اين ترتيب افرادي که هشتگ هاي خاصي را دنبال مي کنند يا هشتگ ها را جستجو مي کنند مي توانند به محتواي خاصي دسترسي داشته باشند. نه تنها مي‌توانيم هشتگ‌ها را به پست‌هاي خود اضافه کنيم، بلکه مي‌توانيم آن‌ها را براي همه پست‌هايي که شامل آن هستند دنبال کنيم تا در جدول زماني ما نمايش داده شوند. براي نوشتن هشتگ، بايد # و سپس نامي که مي‌خواهيد همه اين پست‌ها در آن نمايش داده شوند را بنويسيد.

پنهان کردن نظرات توهين آميز

اينترنت لانه ترول هاست، ترول هايي که پشت ناشناس بودن اينترنت پنهان مي شوند، تا زماني که برخي موانع قانوني/اخلاقي برطرف نشده باشد. توييتر طبيعتاً بزرگ‌ترين لانه ترول‌ها در اينترنت بوده است، جايگاهي که اينستاگرام به دليل محبوبيتش در سراسر جهان به زودي از آن پيشي مي‌گيرد.

مانند توييتر، اينستاگرام نيز به ما اجازه مي دهد تا به طور خودکار کامنت هاي توهين آميزي را که دنبال کنندگان ما يا افراد ديگر ممکن است در نظرات پست هاي ما بنويسند، پنهان کنيم. به اين ترتيب، تمام نظراتي که شامل هر نوع توهين باشد، به طور خودکار از نظرات ما براي همه محو مي شود، نه فقط ما.

ساير کاربران را ناديده بگيريد تا پست هاي شما را نبينند

بسياري از ما، اگر نه بيشتر ما، هميشه نسبت به دوستان و/يا خانواده خود تعهدي داريم که ما را مجبور مي کند آنها را در تمام شبکه هاي اجتماعي دنبال کنيم، حتي اگر اصلاً به محتوايي که آنها ارسال مي کنند علاقه اي نداشته باشيم. مانند توييتر، اينستاگرام به ما اجازه مي‌دهد تا اين مخاطبين را بي‌صدا کنيم تا پست‌هاي شما در رزومه ما ظاهر نشوند، يک ويژگي ايده‌آل که به ما اجازه مي‌دهد به دنبال کردن شما متعهد بمانيم، اما بدون اينکه بدانيم به پست‌هاي شما علاقه‌اي نداريم.

موسيقي مورد علاقه خود را در اينستاگرام به اشتراک بگذاريد

اگر مي‌خواهيد فالوورهايتان از موسيقي‌اي که بيشتر دوست داريد قدرداني کنند، مي‌توانيد از Spotify و Apple Music در قالب استوري، سليقه موسيقي خود، پست‌هايي که به صورت يک ويديوي کوچک همراه با جلد آلبوم و قطعه کوچکي از آهنگ ظاهر مي‌شوند، به اشتراک بگذاريد.

يک داستان را به عنوان يک پست به اشتراک بگذاريد

استوري هاي اينستاگرام به کاربران امکان مي دهد لحظاتي را در تصاوير يا ويديوها به اشتراک بگذارند، لحظاتي که مي توانيم با متن ها، شکلک ها، نقاشي ها ... لحظاتي که در بيوگرافي ما نشان داده شده اند، شخصي سازي کنيم. برخلاف پست‌ها، استوري‌هاي اينستاگرام 24 ساعت طول مي‌کشد و پس از آن از بيوگرافي ما و افرادي که ما را دنبال مي‌کنند ناپديد مي‌شوند. اگر مي‌خواهيد داستان‌هايي را که منتشر مي‌کنيد در رزومه خود نگه داريد، مي‌توانيد آن را به اشتراک بگذاريد زيرا پست بهبود مي‌يابد و آن را براي هميشه نگه مي‌دارد.

http://www.aytoloja.org/jforum/user/profile/242199.page

https://list.ly/shanavale4/favorites

https://www.bitsdujour.com/profiles/jxsjuv

https://letterboxd.com/ShanaVale4/

https://www.mapleprimes.com/users/ShanaVale4

https://www.f6s.com/shah-stam137

https://www.intensedebate.com/people/ShanaVale44

https://www.openlearning.com/u/shahstam-rc6ieu/

http://recipes.mentaframework.org/user/profile/205178.page

https://stackoverflow.com/users/19160996/shanavale4?tab=profile

https://gitlab.com/ShanaVale4

https://www.cplusplus.com/user/ShanaVale4/

https://www.misterpoll.com/users/3751086

نظرات این مطلب

تعداد صفحات : 3

درباره ما
اطلاعات کاربری
نام کاربری :
رمز عبور :
  • فراموشی رمز عبور؟
  • لینک دوستان
  • نرم افزار مديريت مشتريان
  • موسسه مهاجرتی در شیراز
  • چيتا وي پي ان
  • چيتا وي پي ان
  • تعمير يخچال ال جي در اصفهان
  • آموزش تخصصي سئو سايت
  • موسسه حقوقی
  • درب آکاردئوني
  • آموزشگاه آشپزي
  • شيائومي اقساط
  • خواص گلاب برای لاغری
  • ارسال پیامک به لیست سیاه
  • ارسال پیامک به لیست سیاه
  • دانلود فيلم بدون سانسور
  • خريد اپل ايدي
  • عکاس مینیمال
  • سایبان کولر
  • آموزش برنامه نويسي با کاتلين
  • سایبان برقی منصف
  • Chocolate Milkshake
  • آموزش شارژ کارتريج اچ پي 12A
  • سئو کار حرفه اي
  • دکتر سيد حامد قدسي خورسند جراح چاقي
  • دوره هاي آموزش برنامه نويسي براي شروع
  • دانلود کتاب Family and Friends
  • دستبند ردياب کودک
  • خرید سی Ù¾ÛŒ
  • خريد استون
  • خريد استون
  • دکتر ولي زاده هيپنوتيزم
  • طراحي ويلا مدرن
  • خبرگذاري آراد
  • شرکت اتيه انرژي تلاش
  • بام ساز مجري سقف شيرواني
  • فروشگاه اينترنتي بانيليون
  • گات ترکي
  • باغ ايراني
  • تهران گاردن
  • https://40sport.ir/
  • صنعت گستر سامان
  • لنت لاين
  • فروشگاه اينترنتي شهر تلويزيون
  • سيلک فکتوري
  • بيسکوتي Ú©ÙŠÚ©
  • فروشگاه اينترنتي خانم Ú¯Ù„
  • سئو سایت اصفهان
  • خرید ملک در زعفرانیه کرج
  • فروشگاه اينترنتي تاپ فروش
  • فیلم خارجی بدون سانسور
  • خرید دوربین مدار بسته
  • لیست قیمت دوربین مدار بسته
  • لیست قیمت دوربین مدار بسته
  • موبو ارز
  • قيمت طراحي سايت
  • خودروبر امید
  • باغ استور
  • خرید بک لینک دانشگاهی
  • محصولات نانوسان
  • انگلیسی کودک
  • انگلیسی کودک
  • انگلیسی کودک
  • مزینانی
  • story for kids
  • Moonzia
  • آموزش نقاشی کودکانه
  • شرایط سرمایه گذاری در قبرس شمالی
  • دانلود بازی کامپیوتری
  • اقامت قبرس با خرید ملک
  • اقامت قبرس با خرید ملک
  • کفش بلور
  • راهنمای خرید کفش کوهنوردی
  • tiktok smm panel
  • mermaid bedtime stories
  • خرید اکانت v2ray
  • خرید متر
  • خرید اشتراک v2rayng
  • youtube smm panel
  • خرید زیر مانیتوری
  • آموزش زبان عبری
  • توسعه کسب Ùˆ کار
  • controlmgt.ir
  • استوری اینستاگرم چیست؟
  • استوری اینستاگرم چیست؟
  • تبلیغات پاپ آپ
  • آیین نامه راهنمایی Ùˆ رانندگی
  • سایت رایگان
  • نمونه سوالات آیین نامه
  • ایران سی ان
  • آرشیو
    خبر نامه


    معرفی وبلاگ به یک دوست


    ایمیل شما :

    ایمیل دوست شما :



    چت باکس
    پیوندهای روزانه
    آمار سایت
  • Ú©Ù„ مطالب : 187
  • Ú©Ù„ نظرات : 0
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 0
  • بازدید امروز : 60
  • بازدید کننده امروز : 1
  • باردید دیروز : 71
  • بازدید کننده دیروز : 0
  • Ú¯ÙˆÚ¯Ù„ امروز : 0
  • Ú¯ÙˆÚ¯Ù„ دیروز : 0
  • بازدید هفته : 272
  • بازدید ماه : 1757
  • بازدید سال : 5565
  • بازدید Ú©Ù„ÛŒ : 13825
  • کدهای اختصاصی